საიტი მუშაობს ტესტურ რეჟიმში

საქართველოს სამეფოსათვის

საქართველოს სამეფოს ისტორია

მსოფლიო მონარქიები

მართლმადიდებლობა და მონარქია

პრესა და ანალიტიკა

ლიტერატურა და ხელოვნება

კონტაქტი ankara escort adana escort izmir escort eskisehir escort mersin escort adana escort escort ankara

წმინდა მამა გაბრიელი: „სანამ მეფე არ ეყოლება საქართველოს, არაფერი ეშველება!“
მამა გაბრიელი უქადაგებდა მრევლს, რომ საქართველოსთვის აუცილებელი იყო სამეფო ხელისუფლება: - მეფეს სხვა მადლი აქვს; სანამ ბაგრატოვანი მეფე არ დაუბრუნდება,საქართველოს არაფერი ეშველება! მეფის მოსვლამდე კი ტახტი აღადგინეთ! კარგ პრეზიდენტს ცუდი მეფე გერჩივნოთ, რადგან მთავარია ღვთის მადლი გადმოვიდეს ერზე.
სამეფო კლუბის ნეიტრალიტეტის შესახებ ბაგრატიონთა ოჯახებს შორის კამათში
ეს დოკუმენტი გამოცხადებულია კარგა ხნის წინ, უბრალოდ არ ვასაჯაროებდით, მაგრამ, სჯობს საზოგადოაბამ იცოდეს სამეფო კლუბის პოზიციის შესახებ გ. მ.
მიმართვა ანა ბაგრატიონ-გრუზინსკისადმი და დავით ბაგრატიონ-მუხრანელისადმი, მათი ვაჟის, გიორგი უფლისწულის სკოლაში მიყვანასთან დაკავშირებით
მეფისათვის საჭიროა მსახურეული ელიტა (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
სხვას შეუძლია სხვაგვარი პროექტი შემოგვგვთავაზოს, საზოგადოება კი გადაწყვეტს, რომელს აირჩევს. გამოგვიგზავნეთ თქვენი მოსაზრებები contact@georoyal.ge. აკადემიურ და გამართულ პროექტებს სიამოვნებით დავბეჭდავთ.
სჯობს - მეფე! მეფე! ვიძახოთ (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დაიწერა სააკაშვილის პოპულარობისას. მიშა-მიშას მოჰყვა სხვა შეძახილები, ბოლოს კი - ბიძინა-ბიძინა. ასე რომ, საქმის არსი არ შეცვლილა. აქ არაა მოწოდება ვინმეს გაკერპებისა, ეს არის დასკვნა. გია მამალაძე
საპრეზიდენტო ინსტიტუტი ანაწევრებს, მონარქია – აერთიანებს (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დაიწერა უკრაინის "ნარინჯისფერი რევოლუციის" დროს, 2004 წელს.
სამეფო (მონარქისტული) კლუბის საიტს georoyal.ge-ს სჭირდება სპონსორი
qne556@yahoo.com
ზვიადობა (31 მარტი) და მერაბობა (26 მაისი) 2017 - თავისუფლების დღესასწაული
რატომ მონარქია? (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დაიწერა დაახლოებით 16-18 წლის წინ და გამოქვეყნდა რამდენიმე გაზეთში. 2007 წელს შევიტანე ჩემს წიგნში "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". გადაბეჭდა რამდენიმე გამოცემამ, რისთვისაც მადლობას ვუხდი. გადაბეჭდა რამდენიმე ადამიანმაც, ზოგი რამ შეცვალა, მიამატა ჩემი სხვა წერილებიდან და თავისი სიტყვებიც.... რაც ამ წერილში წერია, ისევ აქტუალურია, ამიტომ კვლავ ვთავაზობ საზოგადოებას. გია მამალაძე
ინტეგრალური ნაციონალიზმი და არისტოკრატიულობის თეორია (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
მკითხველს ვთავაზობთ თემას განხილვისათვის: " ინტეგრალური ნაციონალიზმი და არისტოკრატიულობის თეორია". ამ თემაზე სხვადასხვა აზრი არსებობს, ყოველ აზრს, რა თქმა უნდა, აქვს არსებობის უფლება და იგი უნდა განვიხილოთ. გთავაზობთ ჩემს წერილს, რომელიც გამოქვეყნდა დაახლოებით ექვსი წლის წინ და შესულია ჩემს წიგნში "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". წიგნი გამოიცა 2007 წელს. გთხოვთ მოგვწეროთ თქვენი აზრი ამ საკითხთან დაკავშირებით contact@georoyal.ge. ავტორი
სამეფო კლუბის წესდება (ახალი, 2015-2016 წწ. რედაქცია)
სახალხო მონარქიისათვის (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
მკითხველს ვთავაზობთ თემას განხილვისათვის: "არისტოკრატიული თუ სახალხო მონარქია". მსოფლიოში მონარქიის რამდენიმე სახეა გავრცელებული. ზოგიერთ ქვეყანაში აბსოლუტური მონარქიაა (აზიის ქვეყნები), ზოგიერთ სახელმწიფოში შეიხებს, ამირებს და სხვა არისტოკრატებს დიდი უფლებები აქვთ (აზია), ევროპის მონარქისტულ ქვეყნებში კი სახალხო მონარქიაა. ამ თემაზე სხვადასხვა აზრი არსებობს, ყოველ აზრს, რა თქმა უნდა, აქვს არსებობის უფლება და იგი უნდა განვიხილოთ, რათა შევთანხმდეთ ჩვენი ქვეყნის მომავალზე და მზად ვიყოთ, იქნებ ქართველმა ხალხმა გადაწყვიტოს საქართველოში მონარქიის აღდგენა.
მოციქულები და წმიდა მამები მეფობის შესახებ
ქვემოთ მოტანილია იმ მოციქულებისა და წმიდა მამაების გამონათქვამები სამეფო ხელისუფლების შესახებ, ვის დარიგებასაც მიჰყვება მთელი მართლმადიდებელი ეკლესია და მისი მრევლი:
საქართველოს სამეფო (მონარქისტული) კლუბის მოკლე სამუშაო რეგლამენტი
კლუბი აღიარებს ეროვნული ერთობის აუცილებლობას. კლუბი არ იღწვის რომელიმე ფენის შთამომავალთა პრივილეგიების და წოდების აღდგენისათვის – საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად ყველა მოქალაქე თანასწორია. შესაბამისად ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციისა.
ძირითადი პრინციპები კონსტიტუციური სახალხო მონარქიული სახელმწიფოს კონსტიტუციისათვის
საპარლამენტო რესპუბლიკური მმართველობის დროს აღმასრულებელ ხელისუფლებას ახორციელებს მთავრობა და მისი მეთაური (პრემიერ-მინისტრი, კანცლერი). სახელმწიფოს სიმბოლო საშინაო და საგარეო პოლიტიკაში, სხვადასხვა ხელისუფლებებს შორის არბიტრი, და სხვა, გახლავთ პრეზიდენტი, რომელსაც (უფრო მეტად) პირდაპირი არჩევნების მეშვეობით ირჩევენ. საყოველთაო არჩევნების გზით არჩეულ პრეზიდენტს აქვს ხალხის ნდობის მანდატი. მაგრამ, თუ ჩვენ პრეზიდენტს შევცვლით მეფით, თანაც რეფერენდუმის გზით, მას ექნება როგორც ხალხის, ასევე ისტორიის, წინაპრების ნდობის მანდატიც (ეს შეიძლება აისახოს კონსტიტუციაში, პრეამბულა).
საქართველოს საპრეზიდენტო ინსტიტუტი არ გამოადგა (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დავწერე სააკაშვილის პრეზიდენტობისას, დაახლოებით 2004 წელს, თუმცა, ვფქრობ ის ახლაც აქტუალურია და მომავალში უფრო აქტუალური გახდება გია მამალაძე
სამეფო კლუბის სპიკერის საგანგებო განცხადება სამეფო კლუბის დისკრედიტაციის მცდელობების თაობაზე (23/03/2017)
წმინდა მირდატ მეფე „ეძიებდა საზღვართა ქართლისასა“
პაოლო იაშვილი - „ხალხის წინაშე მე ვიქნები მუდამ მართალი...
დავით გურამიშვილი - ქართველი ერის ცოდვით დაცემის მემატიანე
ტაძრელების ისტორია საქართველოში უძველესი დროიდან (მ. სურგულაძის წიგნიდან)

მონარქიული სამყაროს სიახლენი

გიორგი თევზაძე - „ეს იქნება საქართველოს სახელმწიფოებრივი ინტერესების წინააღმდეგ მიღებული გადაწყვეტილება
კანონი ოკუპირებული ტერიტორიების შესახებ უნდა გამკაცრდეს
14 ივლისის ორივე აქცია, ქართველთა მარში და ოკუპაციის გაპროტესტება, მთავრობის გამოფხიზლების დასაწყისად უნდა იქცეს
მიმართვა ანა ბაგრატიონ-გრუზინსკისადმი და დავით ბაგრატიონ-მუხრანელისადმი, მათი ვაჟის, გიორგი უფლისწულის სკოლაში მიყვანასთან დაკავშირებით

მონარქიზმი: წარსული და თანამედროვეობა

წმინდა მირდატ მეფე „ეძიებდა საზღვართა ქართლისასა“
მირდატ მეფე ორი მიმართულებით იბრძოდა. ეომებოდა იმდროინდელი მსოფლიოს უდიდეს იმპერიებს, ბიზანტიასა და სპარსეთს - „მტერ ექმნა ბერძენთა და სპარსთა“.
მეფე ფარსმან II
საქართველოს გაერთიანების პერიოდის „არქიტექტურული იდეოლოგია“
ყივჩაღთა ჩამოყვანის მიზანი და მათი უკან დაბრუნების ერთ-ერთი მიზეზი

ქართული კულტურის ძეგლები

ვარძია
მეტეხი
დავითგარეჯა
სიონი

ქართველები და საქართველო

შალვა აფხაიძის
შალვა აფხაიძე გარდაიცვალა 1967 წლის 19 თებერვალს. დაკრძალულია დიდუბის მწერალთა და საზოგადო მოღვაწეთა პანთეონში.
ტიციან ტაბიძე – ლადო გუდიაშვილი (1926 წ. მისი სურათების გამოფენის გამო)
ჯერ კიდევ ლოტრეამონის მოლდარორს არ ეთქვა თავისი მონოლოგი, ყოველ შემთხვევაში ლადო გუდიაშვილისთვის მაინც, რომ მას ჰქონდა ყნოსვა გომბეშოს ფერის საღებავისა: აკი თვითონ ნიკო ფიროსმანი უხსნიდა მას საღებავის ალქიმიას. დიდებულია ეს დიალოგი ორი უდიდესი მხატვრისა: მაშინ ლადო გუდიაშვილს მემარცხენეობის არა გაეგებოდა-რა და ნიკო ფიროსმანმაც არაფერი იცოდა თავისი გენიოსი გულის ფეთქვის გარეშე.
ბოლნისის ბრძოლა: უცნობი ისტორიული ქრონიკა
ეროვნული იდეოლოგიის ვერტიკალური და ჰორიზონტალური პოსტულატები (მამული, ენა, სარწმუნოება + ერი, გვარი, ოჯახი)
ინდივიდი რომ სრულყოფილად დაუკავშირდეს ამქვეყნიურ მთავარ წერტილს (ერი-მამული), საიდანაც ყველაზე სრულყოფილად დაუკავშირდება ღმერთს, მას უნდა ჰქონდეს სრულყოფილი კომუნიკაცია დამყარებული ოჯახთან, ოჯახის მეშვეობით გვართან (ეს იგივე თემია, ეს იგივე მრევლია) და გვარის მეშვეობით იგი უკავშირდება ერს (ეს იგივე ეკლესია) და მამულს (ეს იგივე სახელმწიფოა).

ეკლესიისგან დალოცვილი ქართული გვარები

ათასად კაცი დაფასდა... (ყველა ქართული გვარი კეთილშობილია)
ხანგრძლივმა კვლევა-ძიებამ დაგვარწმუნა, რომ ჩვენში ყველა გვარი კეთილშობილია.
სახალხო გმირი ბუღარა მამალაძე
ბუღარა მამალაძისა და მისი ძმების მამაცურმა ბრძოლამ თავის დროზე დიდი როლი შეასრულა იმ ხანგრძლივ და მძიმე ომში, რაც გადაშენებით ემუქრებოდა ჩვენს ხალხს.

მამული, ენა, სარწმუნოება

2017-07-23
ორმოცდახუთთა მოწამეთა, ნიკოპოლისს წამებულთა: ლეონტისა, მავრიკიოსისა, დანიელისა, ანტონისა, ალექსანდრესი, იანიკიტესი, სისინიოსისა, მენევსისა, ბირილადესი და სხვათა (დაახ. 319); მოწამისა აპოლონისა (III); მოწამეთა ვიანორესი და სილუანესი (IV); ღირსთა ეგვიპტელ მეუდაბნოე მამათა, ცეცხლითა და კვამლით მომწყდართა (დაახ. 398).
ორმოცდახუთი მოწამე
წმიდანნი ორმოცდახუთნი მოწამენი, წამებულნი ნიკოპოლს სომხეთისასა: ლეონტი, მავრიკიოსი, დანიელი, ანტონი, ალექსანდრე, იანიკიტე, სისინიოსი, მენევსი, ბირილადე და სხვანი (+დაახლ. 319), რომელთა ხსენებაც აღესრულება 22 ივლისს, სომხეთის ქალაქ ნიკოპოლში ეწამა კონსტანტინე დიდის თანამმართველის, იმპერატორ ლიკინიუსის (307-324) ზეობისას. ლიკინიუსი სასტიკად დევნიდა ქრისტიანებს. მან თავის, აღმოსავლეთის ოლქში გამოსცა კანონი, რომელიც წამებით სიკვდილს უქადდა ყველას, ვინც კერპებს არ სცემდა თაყვანს. როცა დევნა ქალაქ ნიკოპოლშიც დაიწყო, მაცხოვრის ორმოცმა მსასოებელმა გადაწყვიტა, ნებსით ჩაბარებოდნენ მტარვალებს და ქრისტეს სახელისათვის წამება დაეთმინათ.
პეჩორის სავანის დამფუძნებელი
ღირსი ანტონი პეჩორელი (+1073), რომლის ხსენებაც არის 23 ივლისს, დაიბადა ჩერნიგოვის მახლობლად, დაბა ლიუბეჩში. ღვთისმოშიშებით აღზრდილი ყმაწვილი, სიყმაწვილიდანვე ბერული ცხოვრების სიყვარულით იყო განმსჭვალული. მან მღვიმეც კი გამოკვეთა, სადაც დაყუდებით აპირებდა ცხოვრებას, მაგრამ მალე დარწმუნდა, რომ ამგვარი ღვაწლისთვის გამოცდილი მოძღვრის წინამძღვრობა იყო აუცილებელი და ათონის მთას მიაშურა. აქ წმიდანი ანტონის სახელით აღიკვეცა ბერად. ჭაბუკი მოსაგრე თავისი კეთილგონიერებით, თავმდაბლობით, მორჩილებით, მკაცრი მარხვითა და ღამისთევებით თვით წმიდა მთის მამებსაც კი აოცებდა.
gaq