საიტი მუშაობს ტესტურ რეჟიმში

საქართველოს სამეფოსათვის

საქართველოს სამეფოს ისტორია

მსოფლიო მონარქიები

მართლმადიდებლობა და მონარქია

პრესა და ანალიტიკა

ლიტერატურა და ხელოვნება

კონტაქტი ankara escort adana escort izmir escort eskisehir escort mersin escort adana escort escort ankara

დაეხმარეთ ავტოავარიაში დაშავებულ 11 წლის ნიკას, რომელიც კომაშია
ელენე დემეტრაძე: "ქართული წარმომავლობა არისტოკრატული, დარბაისლური და საამაყოა" (მკითხველის წერილი)
საქართველოს მართლაც რომ ესაჭიროება მონარქიული წყობილების აღდენა, ამას,მგონი, ქართველთა დიდი უმრავლესობა მხარს დაუჭერს. მით უფრო, რომ ეს ჩვენი სახელოვანი წინაპრების, წმინდანების და ბოლო ჟამის ერთი უძლიერესთაგანის - წმიდა ბერ გაბრიელის, აღმსარებელისა და სალოსის წინასწარმეტყველება და სურვილი იყო!
სამეფო კლუბის დამსახურებული წევრი – გიორგი რაქვიაშვილი
როგორ აღმოჩნდა ოკუპანტი სახელმწიფოს ხელში გია ცერცვაძის სპეციალური მონაცემები? - სამეფო კლუბის განცხადება
არჩილ ჯორჯაძე - "ურწმუნო მწერლებს"
ქართული ნაციონალისტური მოძრაობა / საფუძვლები, პრინციპები, მიზნები და ამოცანები
ზვიადის მისტერია გრძელდება!
მიხეილ (მიხაკო) წერეთელი
ეროვნული ხელისუფლების დამარცხება - 1991 წლის დეკემბერი
წერილი პირველი: ჩანერგილი და მოღალატე ქართველები
სამეფო კლუბის მარადი წევრი, დიდი კინორეჟისორი რეზო ჩხეიძე
რეზო ჩხეიძე სამეფო კლუბის დაარსებისთანავე კლუბის წევრი გახლავთ. დიდია მისი წვლილი მონარქისტული იდეის პოლულარიზაციის საქმეში. ბატონი რეზო ყველანარად ხელს უწყობდა გ. მამალაძის, რ. მათიაშვილისა და დ. კობერიძის ისტორიულ–დოკუმენტური ფილმის – "დაბრუნების დასაწყისი" – წარმოჩენასა და პოპულარიზაციას. 2008 წელს სადაც კი მოაწყო თავისი ახალი მხატვრული ფილმის "მაცხოვრის საფლავზე ანთებული სანთელი" ჩვენება, ყველგან წარმოადგინა "დაბრუნების დასაწყისი", რადგან მიაჩნია, რომ ბაგრატიონების ისტორია და მომავალი მჭირდოდ არის დაკავშირებული საქართველოსთან. მისი ახალი ფილმის გმირიც ბაგრატიონია, რომელსა იერუსალიმიდან წმინდა ცეცხლი მოაქვს სამშობლოში. უნდა აღინიშნოს, რომ საქართველოს პატრიარქმა, იხილა რა რეზო ჩხეიძის ახალი ფილმი, ასე შეაფასა ის – ეს წინასწარმეტველური ფილმიაო.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

მამული, ენა, სარწმუნოება

2017-11-24
დიდმოწამისა მინასი (304); მოწამეთა ბიქტორისა და სტეფანიასი (II); მოწამისა ბიკენტისა (304); ღირსისა თეოდორესი, სტუდიელი აღმსარებელისა (826); მოწამისა სტეფანე დეჩანელისა (დაახლ. 1336)(სერბ.).
წმიდა მოწამე ბიკენტი (+304)
ბევრი ტანჯვა დაითმინა ნეტარმა ბიკენტიმ: იგი ჯვარზე გააკრეს და გახურებული წკნელებით დაუწყეს ცემა. როცა უფლის რჩეული ძელს მოწყდა, თვითონვე ითხოვა, ისევ მიემსჭვალათ, რომ ჯვარცმული მაცხოვრის ვნებებს ზიარებოდა. წამების შემდეგ მარტვილი საპყრობილეში გამოკეტეს. გაოცებულ მცველებს ესმოდათ, თუ როგორ გალობდა იგი ფსალმუნებს და საკნიდან გამომავალ არაამქვეყნიურ, ბრწყინვალე ნათელსაც ხედავდნენ. დილით ნეტარი მოწამე ცეცხლში დაწვეს.
ღირსი თეოდორე სტუდიელი, აღმსარებელი (+826)
ბერი თეოდორე ჭეშმარიტად მოსაგრე ცხოვრებით ცხოვრობდა. იგი ასრულებდა ყველაზე მძიმე შავ სამუშაოებს, მკაცრად იცავდა მარხვას, ყოველდღე ამბობდა აღსარებას. წმიდანი განუწყვეტლივ კითხულობდა საღვთო წერილსა და წმიდა მამათა ნაწერებს, რომელთა შორისაც განსაკუთრებით ბასილი დიდის თხზულებები იზიდავდა. რამდენიმე წლის ბერული ცხოვრების შემდეგ ღირსი თეოდორე სულიერი მოძღვრების დაჟინებული თხოვნით მღვდელ-მონაზვნად აკურთხეს.
gaq