საიტი მუშაობს ტესტურ რეჟიმში

საქართველოს სამეფოსათვის

საქართველოს სამეფოს ისტორია

მსოფლიო მონარქიები

მართლმადიდებლობა და მონარქია

პრესა და ანალიტიკა

ლიტერატურა და ხელოვნება

კონტაქტი ankara escort adana escort izmir escort eskisehir escort mersin escort adana escort escort ankara

ილია ჭავჭავაძე და საქართველოს სამეფო
ვისაც კი როდესმე ილია ჭავჭავაძის სოციალ-პოლიტიკურ შეხედულებებზე დაუწერია, ამოსავალ დებულებად ყველასთვის ქცეულა ლელთ ღუნიას სიტყვები: "ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნესო". ზოგადად ამით განსაზღვრავდნენ ხოლმე ილია ჭავჭავაძის, როგორც ეროვნულ-განმანთავისუფლებელი მოძრაობის მედროშის მრწამსს. უკეთეს შემთხვევაში ილიას ბიოგრაფიიდან მოჰყავდათ ის სამოქმედო პროგრამები, რომელთაც იგი უსახავდა თავის ხალხს მიმდინარე პოლიტიკურ სიტუაციაში.
დავით აღმაშენებლის საფლავის მისტერია
განსაკუთრებული დატვირთვა აქვს გმირის, რელიგიური მოღვაწის, მეფის და სხვა დიდი ადამიანებისუკანასკნელ განსასვენებელს ყველაერისათვის. დიდი მოწიწებითა ეპყრობიან ასეთ ადგილებს: აშენებენ მავზოლეუმებს, სალოცავებს. ზოგიერთი ადამიანი სიცოცხლეში იმზადებდა თავის საძვალეს და ცდილობდა, მისი პიროვნებით, თუ საფლავით, სიკვდილის მერეც აღფრთოვანებულიყვნენ. დაწყებული პირამიდებიდან სხვადასხვა მონარქნი და ამა ქვეყნის ძლიერნი ეჯიბრებოდნენ ერთმანეთს საფლავების პომპეზურობით, სილამაზით, სიმდიდრით... ქრისტიანობამ პომპეზურობაზე უარი თქვა.
წმინდა მამა გაბრიელი: „სანამ მეფე არ ეყოლება საქართველოს, არაფერი ეშველება!“
მამა გაბრიელი უქადაგებდა მრევლს, რომ საქართველოსთვის აუცილებელი იყო სამეფო ხელისუფლება: - მეფეს სხვა მადლი აქვს; სანამ ბაგრატოვანი მეფე არ დაუბრუნდება,საქართველოს არაფერი ეშველება! მეფის მოსვლამდე კი ტახტი აღადგინეთ! კარგ პრეზიდენტს ცუდი მეფე გერჩივნოთ, რადგან მთავარია ღვთის მადლი გადმოვიდეს ერზე.
ბატონო ბიძინა, საპარლამენტო მონარქია უფრო იაფი და სტაბილურია, ვიდრე საპარლამენტო რესპუბლიკა
ყველას ვთხოვ, სამეფო კლუბის წევრებს, ჩვენს მომხრეებს, მეგობრებს, ჟურნალისტებს, გაავრცელეთ ეს მიმართვა, რათა მიაღწიოს ბიძინა ივანიშვილისადმი, მისი მეგობრებისადმი, ყველა პოლიტიკური ძალისადმი და თითოეული ქართველისადმი.
დავით ქაქუთია - "ერის მომავალი მხოლოდ მისი წარსულის სრულფასოვანი ცოდნით შენდება"
რუსი პოლიტოლოგის კიდევ ერთი ანალიზი – "ტრადიციონალიზმი და პოლიტიკური ნაციონალიზმი თანამედროვე ქართულ მონარქისტულ იდეოლოგიაში"
რამდენიმე ხნის წინ მკითხველს შევთავაზეთ რუსი პოლიტოლოგის, მაქსიმ კირჩანოვის ანალიტიკური ნაშრომი "თანამედროვე ქართული მონარქიიის იდეოლოგიის ეთნიკურ დომინანტები", ჩვენი პატარა კომენტარით. აღმოჩნდა, რომ აღნიშნულ ავტორს კიდევ ორი ნაშრომი ჰქონია გამოქვეყნებული ქართული მონარქისტული მოძრაობის იდეოლოგიის შესახებ. მკითხველს ალბათ აინტერესებს როგორ უყურებს იმ ქვეყნის პოლიტოლოგი ქართულ მონარქისტებს, რომელსაც ოკუპირებული აქვს ჩვენი ქვეყნის 20%... საინტერესოა, რა ტენდენციებს ხედავენ რუსები ჩვენს მოძრაობაში, ამიტომ, ამ წერილს: "ტრადიციონალიზმი და პოლიტიკური ნაციონალიზმი თანამედროვე ქართული მონარქიის იდეოლოგიაში" ("ТРАДИЦИОНАЛИЗМ И ПОЛИТИЧЕСКИЙ НАЦИОНАЛИЗМ В ИДЕОЛОГИИ СОВРЕМЕННОГО ГРУЗИНСКОГО МОНАРХИЗМА") უკვე კომენტარის გარეშე გთავაზობთ, დედანში, რუსულ ენაზე.
"ქართული მონარქიზმის იდეოლოგიური საფუძვლები" - რუსი პოლიტოლოგის, მაქსიმ კირჩანოვის თვალთახედვით
საინტერესოა, რა ტენდენციებს ხედავენ რუსები ჩვენს მოძრაობაში, ამიტომ, გთავაზობთ პოლიტოლოგ კირჩანოვის კიდევ ერთ წერილს, კომენტარების გარეშე: "ქართული მონარქიზმის იდეოლოგიური საფუძვლები"("ИДЕОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВАНИЯ СОВРЕМЕННОГО ГРУЗИНСКОГО МОНАРХИЗМА") უკვე კომენტარის გარეშე გთავაზობთ, დედანში, რუსულ ენაზე. შემდგომში კი მესამე ნაშრომსაც გაგაცნობთ. სამეფო კლუბის სპიკერი გია მამალაძე
რაში აინტერესებს რუს პოლიტოლოგებს თანამედროვე ქართული მონარქისტული იდეოლოგიის ეთნიკური დომინანტები
ავტორს არ დაზარებია და სამეფო საიტის www.georoyal.ge–ს არაერთი სტატია წაუკითხავს. ქართული მგონი არც თუ მთლად კარგად იცის, და ალბათ, ქართველმა მეგობრებმა უთარგმნეს. ასეთ მეგობრები კი, ჩვენც ვიცით, ჰყავთ საქართველოში.
პატარა შენიშვნა, ბატონი დავით აქუბარდიას 14 ოქტომბრის გადაცემასთან დაკავშირებით, და ჩვენი განცხადება, რომელზეც იყო საუბარი
გიორგი თევზაძე - " მეფე ყველასია და არავინ გრძნობს თავს დამარცხებულად"
1 2 3 4 5 6 7 8

მამული, ენა, სარწმუნოება

2017-06-27
წინასწარმეტყველისა ელისესი (IX ს. ქრისტეს შობამდე); წმ. მეთოდიოსისა, კონსტანტინოპოლელი პატრიარქისა (847).
ელისე - წინასწარმეტყველი და გულთამხილავი
წინასწარმეტყველი ელისე, ვისი ხსენებაც აღესრულება 27 ივნისს, იყო ელია თეზბიტელის მოწაფე და მემკვიდრე. ღმერთმა ელისე დიდ წინასწარმეტყველად აქცია და მრავალ სასწაულს ახდენდა მისით. ერთხელ, როცა ელისე ქალაქ იერიქონში იყო, ამ ქალაქის მცხოვრებნი მივიდნენ მასთან და უთხრეს: ”კარგი მდებარეობა აქვს ამ ქალაქს...მაგრამ ცუდი წყალი აქვს და უნაყოფო მიწა”. მაშინ ელისემ მოითხოვა მოეტანათ ერთი ახალი თასი და შიგ ცოტაოდენი მარილი ჩაეყარათ. როცა თასი მოუტანეს, წყაროსთან მივიდა, შიგ მარილი ჩაყარა და თქვა, რომ უფლის სიტყვით წყალი გამოსწორდებაო.
ნიფონტ ათონელი - წმიდა ბერი
წმიდა ნიფონტ ათონელი (XIV) (ხსენება 14 (27) ივნისს) ხუცესის შვილი იყო და ბავშვობიდანვე ქრისტიანულად იზრდებოდა. ბერად აღკვეცის შემდეგ წმიდანს მღვდელ-მონაზვნადაც დაასხეს ხელი, მაგრამ სრული მდუმარებისა და მეუდაბნოობის ღვაწლის წყურვილმა ათონის წმიდა მთაზე მიიყვანა. ნიფონტმა ისეთ წარმატებას მიაღწია თავის ღვაწლში, რომ ჩვევად ექცა ფსალმუნის ზეპირად კითხვა ცალ ფეხზე მდგომს, რათა ფიქრი სხვაგან არ გაქცეოდა. საკვებად მას ჰქონდა მცირეოდენი მშრალი პური, რასაც კვირაში ერთხელ იხმევდა.
gaq