საიტი მუშაობს ტესტურ რეჟიმში

საქართველოს სამეფოსათვის

საქართველოს სამეფოს ისტორია

მსოფლიო მონარქიები

მართლმადიდებლობა და მონარქია

პრესა და ანალიტიკა

ლიტერატურა და ხელოვნება

კონტაქტი ankara escort adana escort izmir escort eskisehir escort mersin escort adana escort escort ankara

ცვლილებები სამეფო კლუბის წესდებაში (2016 წლის 18 მაისი)
მეფეთ-მეფე ანუ იმპერატორი (ქართველი მეფეების ტიტულატურიდან) ნაწილი I
აღმოსავლეთში საქართველოს მეფეს განიხილავდნენ როგორც საქართველოს; ალანიის (ჩრდილო კავკასიის მთიანეთის); რუსის (ტმუტარაკანის და დაღესტნის ჩრდილოეთით არსებული რუსული სამთავროების); არმანის (სომხეთის); რუმის (იკონიისა და საბერძნეთის, ასევე ტრაპიზონის); ხაზარეთის, ყივჩაღეთის მბრძანებლად.
ვინ გადადგა "პირველი ნაბიჯი" კონსტიტუციური სახალხო მონარქიის აღდგენისაკენ
შევეცადოთ დემოგრაფიული ბალანსი შევინარჩუნოთ უზომო იმიგრაციის შეზღუდვით, გადავარჩინოთ ჩვენი სახელმწიფო ტერიტორიების განიავებისგან (მიწის უკონტროლო ბაზრისგან), ავიცილოთ რეგიონალიზმის სახელით დაგეგმილი ფედერელიზაცია (სინამდვილეში კონფედერაცია), დავიცვათ ჩვენი სამშბლოს მოქალაქეები დამშლელი რეგიონალური ენებისაგან, არ გავაჩანაგოთ ბუნება და ათასი სხვა რამ...
ვინ შეიძლება იყოს საქართველოს მეფე?
ვიდრე დროთა და ჟამთა ცვალებადობა მამა გაბრიელის ნასურვებ დღეს მოგვიახლოვებს, მივცემთ თავს მსჯელობის უფლებას - ვინ შეიძლება იყოს საქართველოს მეფე. (წერილი იბეჭდება სადისკუსიოდ)
ბაგრატიონთა რომელი შტოდან და რა გვარის უნდა იყოს საქართველოს მომავალი მეფე (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
საქართველოს მეფე საპატრიარქოში უნდა აღიზარდოს (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
სახალხო მონარქიისათვის (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
მკითხველს ვთავაზობთ თემას განხილვისათვის: "არისტოკრატიული თუ სახალხო მონარქია". მსოფლიოში მონარქიის რამდენიმე სახეა გავრცელებული. ზოგიერთ ქვეყანაში აბსოლუტური მონარქიაა (აზიის ქვეყნები), ზოგიერთ სახელმწიფოში შეიხებს, ამირებს და სხვა არისტოკრატებს დიდი უფლებები აქვთ (აზია), ევროპის მონარქისტულ ქვეყნებში კი სახალხო მონარქიაა. ამ თემაზე სხვადასხვა აზრი არსებობს, ყოველ აზრს, რა თქმა უნდა, აქვს არსებობის უფლება და იგი უნდა განვიხილოთ, რათა შევთანხმდეთ ჩვენი ქვეყნის მომავალზე და მზად ვიყოთ, იქნებ ქართველმა ხალხმა გადაწყვიტოს საქართველოში მონარქიის აღდგენა.
სჯობს - მეფე! მეფე! ვიძახოთ (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დაიწერა სააკაშვილის პოპულარობისას. მიშა-მიშას მოჰყვა სხვა შეძახილები, ბოლოს კი - ბიძინა-ბიძინა. ასე რომ, საქმის არსი არ შეცვლილა. აქ არაა მოწოდება ვინმეს გაკერპებისა, ეს არის დასკვნა. გია მამალაძე
"მეფე-მღვდელი" (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
(წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
ვინ შეიძლება გახდეს საქართველოს დედოფალი (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
ყველა თანაბარია. მეფეს არ უნდა წაერთვას სიყვარულის უფლება. როგორც ვთქვი, ბევრ ქვეყანაში, აბსოლუტურად უმრავლეს ქვეყნებში, ასეა და ამართლებს.
1 2 3 4 5 6 7 8 9

მამული, ენა, სარწმუნოება

2017-10-17
მოწამისა ევდემოზ კათოლიკოსისა (1642); მღვდელმოწამისა იეროთეოსისა, ათენელი ეპისკოპოსისა (I); მოწამეთა: გაიოზისა, ფავსტოსისა, ევსევისა და ქერიმონისა (III); მღვდელმოწამისა პეტრე კაპეტოლიელისა (III-IV); მოწამეთა: დომნინასი, ასულთა მისთა ვირინეასი (ვერონიკასი) და პროსკუდიასი (პროსდოკიასი) (305-306); ღირსისა ამონისა (დაახ. 350); ღირსისა პავლესი (IV); მოწამეთა დავიკტისა (ადავკტისა) და ასულისა მისისა კალისთენიასი (IV).
წმიდა მოწამენი: გაიოზი, ფავსტო, ევსები და ქერიმონი (III)
4 (17) ოქტომბერს აღინიშნება წმიდა მოწამეთა: გაიოზის, ფავსტოს, ევსებისა და ქერიმონის (III) ხსენების დღე.
მღვდელმოწამე იეროთეოს ათენელი ეპისკოპოსი (I)
4 (17) ოქტომბერს აღინიშნება მღვდელმოწამე იეროთეოს ათენელი ეპისკოპოსის (I) ხსენების დღე.
gaq